A balliberális agenda egyre jobban igyekszik elmosni a nők és a férfiak közötti határvonalat. Napjainkban bárkit transzfóbnak bélyegeznek, aki azt meri állítani, hogy csak az nő, aki annak született, vagy hogy gyermeket szülni csak a nők tudnak. Az LMBTQ-lobbi szélsőséges propagandájának terjesztésében előszeretettel vesznek részt a különböző multinacionális vállalatok, hogy ezzel is megmutassák „érzékenységüket” és „progresszivitásukat”, illetve ami a legfontosabb, hogy növeljék a bevételeiket. Az Egard Watches óramárka azonban nemet mondott a szélsőséges agendára, és a normalitást választotta.
A márka legújabb reklámfilmje a nőiesség témakörét járja körül, felhívva a figyelmet arra, hogy a transzlobbi módszeresen pusztít el mindent, amit a nők elértek az egyenjogúságukért folytatott harcban az elmúlt századok során, hívta fel rá a figyelmet a Szent Korona Rádió weblapja. A film legfontosabb üzenete pedig nem más, minthogy csak az lehet nő, aki valójában annak született.
Példamutató kiállás a normalitás mellett
Az Egard Watches a valódi nőkért állt ki legújabb kampányában és elítélik a transznemű sportolók térnyerését, amit a fair playtől teljesen eltávolodva vittek véghez a női sportágakban (avagy, hogy férfinak született, férfi izomzattal is fizikummal rendelkező transznemű „nők” egy kategóriába kerültek a valódi nőkkel). A floridai székhelyű óramárka a „Mi a nő?” elnevezésű reklámfideójában kifejti, hogy a modern romboló erők azon munkálkodnak, hogy a nőiesség „elveszítse minden értelmét”.
„Meddig fogunk még tétlenül ülni ahelyett, hogy kiállnánk a nőiesség szent és sérthetetlen értéke mellett, miközben az elveszíti minden jelentését?”
„Olyan reklámkampányt készítettünk, amely ünnepli nagyanyáinkat, anyáinkat, testvéreinket, nagynénjeinket és lányainkat, és mindent, amit ők képviselnek, hogy éles kontrasztot állítsunk azokkal a hazugságokkal szemben, amelyeket mindannyiunknak mondanak” – tette hozzá Ilan Srulovicz színész, a márka alapítója kifejezve, hogy ezzel, a genderlobbival ellentétben ünnepelni kívánják a valódi nőket és nem pedig diszkriminálni. Emellett pedig felhívást intézett honfitársaihoz, melyben a valóság kimondására szólította fel őket:
„A transzneműek jogainak szorgalmazása már nem az egyenlőségről szól, hanem egy ügyesen kitalált hazugságról, amely a nők kárára megy. Arra kérünk minden amerikait, hogy csatlakozzon hozzánk, hogy kimondjuk az igazságot.”
A Nike, a Converse, az Adidas, a Coca Cola és még sokszáz márka támogatja reklámjaiban az LMBTQP-lobbi térnyerését haszonszerzés céljából létrontást elkövetve ezzel, de az Egard Watches hosszú idő óta az első világszínvonalú vállalat, amely szembe megy az árral és és a profit helyett a valódi értékeket próbálja képviselni és ugyan érezhető némi feminista fennhang a videóból, de mégis egy igaz ügyért állt ki a cég a világot igyekezve beszennyezni próbáló pusztító erőkkel szemben.
A reklámfilm magyar felirattal megtekinthető a Védett Társadalom Alapítvány Youtube-csatornáján, vagy az alábbiakban:
A szentkoronaradio.com cikke nyomán.
2 válasz
Isten a világot úgy teremtette, hogy két egyenlő fele van. A férfi és a női principium tökéletes kifejezése a kínai jin-jang szimbólum, és ez a Teremtés egészére igaz! A legegyszerűbb élőlényekről az emberig az összes élőlény a férfi-nő (hím-nőstény) kettősséggel van megalkotva.
Ordas hazugság és agyament spekuláció a gender-elmélet és ideje, hogy a híveit az LMBTQ lobbival együtt örökre elkergessük a fészkes fenébe!
Lehet egyetéteni a videóval, én pl. egyetértek, és lehet bárkinek ellenvéleménye. De mikroszkóppal sem sikerült gyűlöletkeltést találni benne. Tiltakozzunk a cenzori tevékenség minden formája ellen, ha az a józan ész ellen van.